2014. május 5., hétfő

Kritika6 - Memories



Design: Egyszerű, mégis szép és a színek is harmonizálnak. Nincsen agyon zsúfolva, illetve nincs tele html kódokkal, ami miatt egyszerű. Kevés modul van kint, ami miatt nem lett zsúfolt, annyi van kint, amennyi a lényeg, viszont a chatet hiányolom. A modul rész lehetne egy kicsivel szélesebb. A szöveget sorkizártra állítanám. A fejléc egyszerű, nincsen agyon zsúfolva és túl csicsázva. Viszont az emberek kissé furák rajta. A lány lehetne rajta kisebb, kb akkora, mint Harry. Róla viszont eléggé rossz kép ez, főleg, hogy így oldalra néz és az a virág a fején van. Van egy kis minta a háttérben, ami miatt nem teljesen üres. Pont jó így. A háttér jó, de egy kicsivel világosabbat választottam volna, de így sem vészes. 

Történet: Hát eléggé sablonos, semmi olyan nincs benne, ami egyedivé tenné. A lány Londonba megy és ott újra találkozik Harryvel, eleinte ellenszenvet mutatnak egymás felé, főleg a lány, aki el akarja fojtani az érzéseit, mert igazából szereti, de Harrynek barátnője van, ő mégis rámozdul a lányra. Első hat részt olvastam el, majd az utolsót és az epilógust, az alapján mondom. Nyilvánvaló volt, hogy össze fognak jönni, mert sablon történetben nem ez történik? Viszont a vége tetszett, mert nem happy enddel végződött, hanem a lány halálával, ezért egy plusz pont jár, mert nagyon kevés ember ír szomorú véget. De egész történet alatt az volt, hogy Harry megcsalta a lányt, majd veszekedtek, kibékültek és így tovább. Második évad is van, abba nem olvastam bele, de egyből gondoltam, hogy az lesz, hogy a lány mégsem hal meg. Elolvastam a rövid ismertetőjét és látom igazam volt, sőt folytatódik minden, ami abbamaradt, aminek nem sok értelmét látok. És persze, hogy Harry a főszereplő, szinte mindenki róla ír.

Írás: Az elején tele volt helyesírási hibákkal meg elírásokkal, aztán ahogy haladtál, egyre kevesebb volt és fejlődést vettem nálad észre. Az elején tőmondatokban írtál, pedig a fogalmazásod nem rossz, aztán egyre jobb mondatokat írtál, de a tőmondatok néha ott voltak. Lényeg, hogy folyamatosan fejlődsz. A szóközöket elfelejted lenyomni a mondat végén, így kissé összefolyik, de láttam, hogy erről is leszoktál később szép lassan. Egy állandó hiba: "ténleg", mikor helyesen így lenne: "tényleg". Figyelj oda ezekre, használd a helyesírási ellenőrzőt, az megkönnyíti a dolgod. Sokszor akkor is írsz vesszőt, amikor nem kéne.

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! Ha tudomásul vetted, kérlek jelezz!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát!
    Elolvastam, és igyekszem megfogadni a tanácsaidat. Rosszabbra számítottam, és tudtam, hogy vannak hibáim, például az is, hogy love sztorit írok, Harryvel. Ebben a történetben már nem nagyon tudok ezen változtatni, viszont a későbbiekben el szeretnék szakadni ettől. Még egyszer köszönöm neked, nagyon hasznos volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h így fogadtad és beismered a hibáid

      Törlés