2014. május 3., szombat

Kritika4 - Grrrrrrrrrrr



Design: Azt kell, hogy mondjam, hogy ez egy öt perces munka volt. Látszik, hogy nem volt nagy lelked összeállítani a kinézetet. A szereplők képei ki vannak oda dobva, semmi leírás nincs róluk, ráadásul hiányos is. A fejléc nem valami jó, ez is két perces munka lehetett, egy felhős háttérre rá van szerkesztve Zayn és a lány képe és egy idézet oda van gépelve. Én azt tanácsolom, hogy keress fel egy design blogot és kérj teljes design átalakítást, mert igazán ráférne. A modulok még oké, de az a félig két sávos nagyon nem jó, ráadásul össze van szűkítve a szöveg. Zayn meg hogy kerül a legaljára, mikor a két lány jóval feljebb van? Közé tetted a blogarchivumot, mikor egymás után kellett volna következniük. Többet nem is írnék, átalakításra van szüksége. Chat miért nincs? Pedig az alap. Háttérnek valami mást választottam volna, nem olyan kép kell oda, ahol a fiúk vannak rajta. 

Történet: Egy újabb sablon blog, ami egy lányról szól aki később beleszeret a One Direction egyik tagjába, a te esetedben Zaynbe. Az első hat részt olvastam és az utolsót. Látom, hogy már egy éve írod. Igazából nem is nagyon lehet mit írni róla, a lényeget elmondtam. A lánynak van persze egy barátnője, mint a legtöbb sablon sztoriban. Az utolsó részből kiderült, hogy Harry megerőszakolta a lányt és bántalmazta. Általában ő kapja a perverz, vadállat szerepet, nálad sem történt másképp, annyi különbséggel, hogy a lány Zaynt szereti és ő az egyik főszereplőd. Ha már ennyit írtál, ne hagyd abba, de a következő blogod már ne erről szóljon. Még rátérnék a címre, aminek nem sok értelmét látom, hogy grrrrrr. Mi akar ez lenni?  

Írás: Sajnos erről sem fogok tudni sok jót írni, mert tele van elírásokkal és helyesírási hibákkal. És nem csak az ékezet hiányokra gondolok, mert látom a címből, hogy Szlovákiai vagy. Viszont azt láttam, hogy van rövid ö-d, de sokszor megfeledkezel róla, és ahol azt kellett volna írnod, egy sima o-t raktál a helyére. Ezekre figyelj oda. A szóközöket, vesszőket, pontokat sem alkalmazod jól. A mondatvégi pont mögé elfelejtesz szóközt írni, ezáltal összefolyik az egész. Néhol egy csomó pontot teszel egymás mellé, aminek semmi értelme. Igaz, hogy ezt a végére elhagytad, de nem igazán látok fejlődést ebben és fogalmazásban sem, ami jó is lenne, ha elfelejtenéd a tőmondatokat és jobban kifejtenéd a dolgokat, a szereplő érzéseit. Ezeket hiányoltam, a legtöbb esetben párbeszédből áll és pár tőmondatból. Ha egy év alatt nem fejlődtél, akkor nem tudok rá mit mondani, de azért törekedni kéne rá, biztos, hogy menne. Olvass sokat. A gondolatjelek elé se nyomsz szóközt, sokszor zavarossá válik. A hosszú párbeszédben elveszik az ember, mert nem írod oda, hogy ki mondta. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel. További jó blogolást. Kérlek írj, ha tudomásul vetted. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm!
    Igyekszem megfogadni a tanácsokat,kissé elszomorodtam.A designet nem én csináltam,hanem segítséget kértem benne.
    Harry nem erőszakolta meg Alicet.
    Ennyi lenne ami szembe tűnt.
    Köszönöm mégegyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben örülök h elfogadod és ne legyél szomorú, lesz ez jobb is. Bocsi, de nem olvastam el az egészet, ezért jött le igy

      Törlés
  2. Tényleg köszönöm.Tudnál nekem ajánlani olyan oldalt ahol fejlécet csinálnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://wlaatr.blogspot.hu/

      Itt szép design-t csinálnak

      Törlés