2014. május 13., kedd

Kritika17 - All That Matters



Design: Nem a legjobb, de nem is a legrosszabb. Lenne mit javítani rajta. Igazából egy egyszerű kinézetről van szó, ami magában amúgy szép, de a modulok nincsenek rendben. Az okleveleknek szerintem külön oldalt kellett volna csinálnod, vagy alulra pakolni őket, hogy azért mégse legyen szem előtt ennyire. Chat nincs. Feliratkozókat felülre, az oldalakat oldalra pakolni a feliratkozók felé. Mivel a sablon azt követeli, hogy oldalt legyenek az oldalak és ne a bejegyzés felett, illetve a fejléc alatt. Színek passzolnak, betűtípus jó. A dátum lehetne kicsit nagyobb, illetve a modul címek is, mivel azokat ki kell emelni, nem bánnám, ha cifrább betűtípust választanál, vagy félkövérre állítanád. A fejléc nekem nem az igazi. Nem mondom, hogy csúnya, mert elég egyszerű, mégis üresnek érzem. Egy fekete háttérre vannak rátéve az emberek és ennyi az egész. Elfoglalják az egészet, lehettek volna kisebbek is és ráfért volna a fejlécre más is, pl tárgyak, minták, ami szebbé teszi. A háttér szép, illik az egyszerű fejléchez. A zenelejátszó miért lila? Ez elüt a kinézettől. A szöveg lehetne sorkizárt. 

Történet: Azt hittem, valami sablon blog lesz, de kellemeset csalódtam. Nem arról szól, hogy a lány beleszeret Justinba vagy fordítva, hanem elrabol két lányt és rosszul bánik velük. Kicsit szadista, de ilyennel még nem nagyon találkoztam. Merész, hogy Justint egy vadállatnak mutatod be, aki ráadásul gonosz is, mert az elvakult rajongók leszólhatnak érte, nem értik meg, hogy ez csak egy kitalált történet. Nekem személy szerint tetszik a történeted, de annyira nem, hogy feliratkozzak, annak nagyon meg kéne fognia. Ám a következőben ki is fejtem, hogy is a hiba. Lehetnének hosszabbak a részek. 

Írás: Nem rossz, de vannak hibáid. Először is, a fogalmazás nem is lenne rossz, de több mindent vinnék bele, lehetne a leírás hosszabb, ahol a szereplők érzéseit kifejted, mert ezt hiányoltam. Ezért nem igazán tudtam magam beleélni. Ha ez meg lenne, ezáltal a részek is hosszabbak lennének és sokkal kifejezőbb úgy az egész. Csak a cselekvést írod le és a kívül látható dolgokat. Nem igazán tudjuk, hogy ki mit érez, mit miért tesz stb. Helyesírási hibáid is vannak és elírások is. A pontokat, vesszőket, szóközöket se a legjobban alkalmazod. Pl a pont mögé nem raksz szóközt, hanem azonnal kezded a mondatot. Aztán a végén két pontot is teszel és utána jön az új mondat persze szóköz nélkül. A vessző után is elfelejted a szóközt kitenni. Ha ezekre odafigyelsz, rendezettebb lehet a szöveged. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel. További jó blogolást és ha tudomásul vetted, kérlek jelezz!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm hogy őszinte voltál mert ezzel tudok mire alapozni és érzem azt,hogy mire kell figyelnem és természetesen tudom,hogy van hová fejlődnöm még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen és örülök neki hogy látod a hibáidat

      Törlés