2014. május 30., péntek

Kritika32-33 Welcome back again here/Secret of Darkness


Design: Azt kell, hogy mondjam, hogy ez szépre sikeredett, a fejléc is remek munka. Szerintem a háttér is passzol hozzá, ez a csillagos háttér nagyon tetszik. A moduloknál a feliratkozókat felülre tenném, a többi rendben van. A betűtípus az jó, de ez a zöld cím nem illik hozzá, inkább valami kéket választottam volna, vagy fehéret. Másba nem igen tudok belekötni, mert ez úgy jó, ahogy van. Külön örülök, hogy sorkizártra van állítva a szöveg.

Történet: Beleolvastam a kritikáidba, és láttam, hogy szinte mindenki azt írta, hogy nem sablonos a blogod. Szerintem viszont az, ez egy sablon sztori jól megírva. És persze megint Harry. Harry és a lány gyerekkori barátok voltak, de aztán a fiú jelentkezett az X-factorba, egy banda tagja lett, így megszakadt a barátságuk. A lány ezért gyűlöli és látni sem akarja, de aztán később összejönnek. Nem olvastam el az egészet, de ez az egész nagyon kiszámítható. Semmi egyedit nem véltem a sztoriban felfedezni, ez sablon. Az viszont jó, hogy rendesen megvan írva, és nem kapkodod el. 

Írás: Jól fogalmazol és úgy írod, hogy az ember beletudja magát élni. Velem is így történt, részletes és kifejező az írásod. Pár elírás van csak benne, de nagyobb hibákat nem véltem felfedezni. Elején volt pár kis hibád, hogy a vessző után nem nyomtál szóközt, de erről szerencsére sikerült leszoknod. 



Desing: Kidolgozott és szép, látszik, hogy foglalkoztál vele. A fejléc remek munka, itt is csak azt tudom mondani, mint a másik blogodnál. A moduloknál a feliratkozókat felülre tenném, hogy ne kelljen annyit görgetni, és a chat is kerülhet feljebb ez okból. Bocs, ha rövid lett, de ez úgy jó, ahogy van. Csak még annyi, hogy legyen sorkizárt a szöveg, mert az úgy rendezettebb. 

Történet: Még egyszer elnézést kérek, hogy csak egy és fél részt olvastam el, de már napokig ülök mind a két blogodon. Nem fogom az időhiányra, inkább az az oka, hogy nincs nyugtom. Nem tudom nyugodtan olvasni, kérlek ne haragudj. Egy gyilkos bloggal volt dolgom, amit az eddigiek alapján nem tartok sablonnak, nem találkoztam sztárokkal sem. Nekem annyira nem nyerte el a tetszésem, vannak benne durva dolgok is. Nem vagyok gyenge idegzetű, mert végig tudom olvasni az ilyet, de nem az én világom az ilyesfajta blog. Annak örülök, hogy nem egy ömlengős szerelmes sztori, mert ilyenek is kellenek a blogok világába. 

Írás: Itt is azt tudom mondani, amit az előző blogodnál, hogy jól fogalmazol és az írásod nagyon jó. Még egyszer nem fogom leírni, mert változások nincsenek, ami érthető is, mivel mindkettőt te írod. Az lenne a furcsa, ha egész más lenne az írásstílus. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást. Jelezz, ha tudomásul vetted.

1 megjegyzés: