2014. május 15., csütörtök

Kritika20 - Hope for a better life


Design: Alapjába véve szép, mégis vannak benne hibák, ami lerontja egy kissé. Kezdem a fejléccel. Nincs vele baj, szép meg minden, csak Louis és Niall kivágása nem a legjobb. Egyébként ezt leszámítva jó is. A blog sablonja egyáltalán nem jó, nem annyira szép, főleg hozzá a rózsaszín betű, amitől kifolyik az ember szeme olvasás közben. Amiket meg lilával írsz, olvashatatlan, úgy kellett olvasnom, hogy kijelöltem. Csak így volt látható. Ehhez a sötét háttérhez a világosabb szürke illene. Azért nem a fehéret mondom, mert az megint csak olyan szemet irritáló, mert annyira világos. Érted? A háttér szép, illik a fejléchez, a színek passzolnak. Az oldalakat oldalra pakolnám ki, mert a fejléc alatt nem igazán mutat jól, ha ez a sablon. A feliratkozókat felülre tenném. Nekem még az is fura volt, hogy az elején más betűtípust használtál. Amit a végén használtál, az szerintem jobb. Örülök neki, hogy van chat. A szöveg sorkizárt, ajánlom, hogy az elején is állítsd be olyanra, mert ez rendezettebb külsőt ad a blognak. A kurzor tök jó és ötletes. A színe is passzol a blog színvilágához. 

Történet: Ismét egy sablon blogba futottam bele, de végre nem Harrys. Mikor megláttam a fejlécet, nagyon örültem, hogy a két kedvencemet választottad. Egy kicsit megtévesztett, mert a második évadot kezdtem el olvasni, mert csak az van a fejezetek címszó alatt. Nem gondoltam volna, hogy a még a halál el nem választ címszó alatt az első évad van. A többség ilyenkor egy másik blogra gondol, ahogy én is. Ezért nem értettem, amikor elkezdtem olvasni, de szerencsére említetted, tehát megkerestem az elsőt és lám, megtaláltam. Ajánlom, hogy valahogy közöld, hogy első és második évad, mert nagyon megtévesztő. Egy lány a főszereplő, akivel történik valami, a te esetedben, hogy a lány kidobják a szület, baleset majd diliház. Szinte mindegyik előfordult már más blogokban. Louis a barátja, de szép lassan szerelem lesz belőle. Elolvastam az utolsó részt is, és akkor látom, hogy Niallel jött össze és lett két gyereke is. Nem nagyon fogott meg, tipikus sablon, semmi extrával nincs megfűszerezve.

Írás: Az elején sok tőmondatot írtál és alig volt leírás benne, szinte az egész párbeszédből állt, és azt se lehetett tudni, ki mondja, mert nem írtad oda. De a végére fejlődést láttam, több volt a leírás, a részek is hosszabbak lettek és a párbeszédekhez odaírtad, hogy ki mondta. Az elején sokszor nem írtál szóközt a pontok után, hanem így összeolvasztottad, sőt még vesszőt se írtál, szinte egyáltalán. A végére ez is eltűnt, csak elvétve fordul elő. Ugyanez van a helyesírási hibákkal és elírásokkal, azok előfordulnak most is, de nem annyira feltűnő, mint az elején.

Remélem nem bántottalak meg semmivel. További jó blogolást. Kérlek jelezz, ha elolvastad!

2 megjegyzés: