2014. május 8., csütörtök

Kritika11 - Négy Őselem



Design: Szép és kidolgozott, a színvilág is tökéletes, és a fejléc meg remek munka, ami nem öt percbe tellett megcsinálni. Egyedül ezzel a narancssárga háttérrel nem vagyok kibékülve, nagyon elüt és nagyon nem illik oda. Tudod mire értem, a szöveg hátterére a Négy Őselem trilógia menüpontban. Olvashatatlan az egész, mert még a betű szín is világos. Kijelölve kellett olvasni, ha nem akarom, hogy kifolyjon a szemem. Ezt állítsd át, nagyon csúfítja. Kicsit összevissza van a blogod, mert az Őselemes történeted első 7 része egy oldalba van belefoglalva, ami szerintem nagyon rossz ötlet, és a többit meg bejegyzésbe teszed. Ha nem írnék kritikát, rámennék az x-re, mert bele lehet kavarodni. A dátum betűmérete nagyon kicsi, nagyobbnak kell lennie. A helyedben az összes történetem bejegyzésbe írnám és annak a linkjét összegyűjteném külön oldalakba, hogy ne legyen akkora kavarodás és nem az egészet sűríteném egybe. Mert ha új rész van, akkor az olvasók nem fognak értesülni, mert nem jelenik meg nekik az, hogy frissítesz egy oldalt. Lehetséges, hogy ezért írod továbbra bejegyzésbe. Tedd mindegyiket abba és mondom a linkjét be tudod tenni egy külön oldalra. Kicsit nehéz kezelni, hogy több mindent akarsz egyetlen blogba, de ez csak így megoldható, ha nem akarsz több blogot. A feliratkozókat felülre tenném, hogy szem előtt legyen. A szöveg sorkizártra van állítva, az jó, maradjon is így. 

Történet:  Mivel csak a négy elemről kértél, így azt olvastam el, méghozzá az első három részt. Őszintén szólva nem kötött le, méghozzá a démonok miatt. Ha nem írnék kritikát, biztos, hogy nem olvastam el, mert ha meglátom, hogy démonos, attól a szőr áll fel a hátamon. Nem ellened szól, csak nem szeretem az ilyen történeteket. Sőt a tied még a jobbik fajtába tartozik, nem tartom egyáltalán sablonosnak és szépen írod meg a részeket. Kicsit kiszámítható volt, mert egyből gondoltam, hogy Eve lesz a tűz gyermeke, beleolvastam a 16. részbe is, na és ott tényleg kiderült, hogy ő az. A történeted alapjába véve jónak számít a szememben,  mivel vannak benne valós dolgok, itt Eve és Len kapcsolatát értem és a táncot, csak a démonok nagyon lehúzzák. Eléggé eltér a valóságtól, de attól még lehet jó. Kinek mi, én nem igazán csípem az ilyen témájú történeteket.

Írás: Szépen fogalmazol, nem nagyon találtam benne hibákat. Vesszőket, pontokat és szóközöket jól alkalmazod, akkor nyomod le őket, amikor szükség van rá. Többet nem tudok írni, mert ebben tényleg nincs hiba. 

További jó blogolást, remélem nem bántottalak meg semmivel. Ha tudomásul vetted, kérlek jelezz. Tudom, hogy megteszed, mert jó író vagy!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát :-) Azt is köszönöm hogy a démonoktól függetlenül beleolvastál :-) Nem bántottál meg semmivel, a tanácsot pedig megfogadom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben van, Köszönöm h jól fogadtad

      Törlés
    2. Igyekszem úgy tekinteni minden kritikára, hogy segítség, ami előre visz :) A jó kritika boldoggá tesz, a negatívabb pedig arra sarkal, hogy jobb legyek :)

      Törlés