2014. május 13., kedd

Kritika18 - Bad girl and bad boy(s)



Design: Fel kéne keresned elégé gyorsan egy design blogot és átalakítást kérni tőle. A többség azonnal be fogja zárni a blogot, mert külsőről ítélnek, ezért is ajánlom. Miért van ott oldalt a zenelejátszó, eléggé idegesítő és összeszűkíti a blogot. Az meg főleg, hogy magától indul el a zene. A fejléc egy amatőr munkája, amit 5 perc alatt összehozott. A lány kivágása a lehető legrosszabb. Harry hajánál nagyon feltűnő a rossz kivágás, de a többieké se piskóta. Van chat, kissé meglepett, mert az ilyen kinézető blogokon nem szokott lenni. Ez a narancsos szín elüt a blog színeitől.  A blogarchivum furcsa, alig észrevehető és belelóg a chatbe. Más nem is igazán van fent. A szereplők kaphattak volna külön oldalt és ne a történet közepén hoztad volna őket. Ráadásul a lehető legrosszabbul van az is összeállítva. Leírtad az összesnek a nevét szép sorba, majd ilyen sorrendbe utána a képeket. Úgy kellett volna, hogy a képek alá írod a neveket. Hajszín meg minek? Hisz látja mindenki, főleg, ha kép is van hozzá. 

Történet: Ha nem írnék kritikát akkor gyorsan be is zártam volna, miután megláttam, hogy vérfarkasos történet. Utálom az olyat, de ez csak személyes vélemény. Attól még lehet jó történet, mindenki maga dönti el. De a tied sablonos. A fejlécen látszik, hogy a lány Zaynnel fog összejönni, mert ő van középen és ő a legnagyobb is ott. Annak örülök, hogy nem Harryt választottad. Zayn is háttérbe szorul ahogy Louis is. Tehát még jobban örültem, hogy a másik lány Louist szemelte ki, ha valaki őt választja, az nálam külön pont. Az első három részt olvastam el és az utolsót félig. Ennyi elég is volt, szerencsére nem voltak hosszúak a részek, legalább megkíméltél. És nincs úgy leírva, hogy beletudja magát élni az ember. Szomorúan láttam az utolsó részben meg már Harry van inkább előtérben Louis helyett. Miért van mindenki annyira oda Harryért?

Írás: Van hová fejlődnöd, főleg az elejéből kiindulva. Tele volt értelmetlen mondatokkal, helyesírási hibákkal és elírásokkal. Szóközt lefelejted a pont után, illetve a gondolatjelek után. Tele van párbeszéddel, leírás szinte nincs is benne. Nem kifejező. Viszont nagy fejlődést láttam nálad, mivel az utolsó részben már voltak leírások, egészen jól ki is fejezted magad, de mégsem az igazi. Mert itt sem hagytad el az értelmetlen mondatokat, de már kevesebb van belőlük, mint az elején. Megy ez, csak folytasd és olvass sokat.

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást. Jelezz kérlek, ha tudomásul vetted.

2 megjegyzés:

  1. Koszonomm , nem bántottál meg, ésnem vagyok oda Harry-ért! Igen a fejléc nekem se nyeri el a tetszésem, én kértem egyet...mind1 majd csinálok én!:) köszönöm, hogy leirtad a véleményed, és én is úgy érzem h fejlődtem, bár elég sok hibám van. Amit mondtál..majd valtoztatok a dolgokon, ez amolyan átmeneti állapot. Egyébként Louis a kedvencem, csak mivel a b.nőm besegít, meghagytam neki. Egyébként mióta több blogot is vezetek, Sztem jobb lettem... Mivel akkor még nagyon kezdő voltam, nem tudtam hogy kezdjek hozzá.
    Még egyszer köszönöm!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól látod a dolgokat, de bele fogsz jönni. Mindenki volt kezdő. És szívesen tettem, és örülök, hogy így fogadod és elismered a hibáid. Sok sikert!
      És örülök külön annak is h Louis a kedvenced

      Törlés