2014. június 10., kedd

Mutáns eprek

Ahogy ígértem, hozom is a képeket a mutáns eprekről. Ötletet kaptam, mert  idén már kétszer voltam eperföldön és találtam pár mutáns epret is. Először mutatom a sajátjaimat, majd aztán majd a többit is, amiket netről gyűjtöttem össze.



A két képen ugyanaz van, csak más szögből. A képen ott a dátum, amikor szedtem. Ez annyira baba, mintha több kis eper összeolvadt volna, felülről meg olyan, mint egy kis virág.


Ezek a tegnapiak. A jobb oldali sorban lévő középső a kedvencem, a többi meg olyan, mintha több eper összeolvadt volna. Annyira cukik ezek a kis mutáns eprek. 
Sajnos nem én ettem meg őket.

Most jöjjön a többi:


Ezt 4-én mutatta nekem valaki facebookon, ez is nagyon cunci.


Ez mondjuk fura, nem tudom mennyi a valóságesélye, de nagyon cuncin néz ki. Mondjuk elképzelhető, hogy igaz, mert sose lehet tudni. Itt olyan, mintha sok eper összeolvadt volna és ezért lett ilyen nagy, viszont jobban beleolvastak a másikba, vagy csak a mutáció miatt nőtt ilyen nagyra és lett ilyen formája.


Ezeket megtudnám zabálni, annyira cukik. Ezek hasonlóak az enyémhez, több eper összeolvadt, kis sziámiak. 


Ez is tök baba, itt három eper olvadhatott össze és tök szabályosan szinte. A természetben minden megeshet.


Mondjuk ez lehet nem eper, de nem hagyhattam ki, nagyon kis fasza.


Jesszusom, ezen kissé ledöbbentem, de ez is rohadt jó. Hasonló az előző nagyhoz.


Ez is cuncibogár, hasonló az enyémhez. Kis cuki.


Ezek is olyan imádni valóak, több eper összenövése.


Végül, de nem utolsó sorban, a kedvencem következik. Ez is tök cuki, olyan, mintha lábai lennének. Ez a favorit, és kár, hogy nem én szedtem.


Ezt hagytam utoljára, mert nem ez nem eper, viszont nálunk volt. Nem én szedtem, csak hazahozták. Ez is tök baba, kis sziámi cserkó. Ezt viszont én ettem hehe.

Ennyi volt, remélem tetszett a posztom! Ha akarjátok, máskor hozok más mutáns zöldségekről képeket, annyira rá vagyok most ezekre kattanva hehe

9 megjegyzés:

  1. Szökszi epörkék, nekem is kell ilyen xd
    jó lett a poszt, szerintem máskor is hozhatsz ilyeneket, tök viccesek/aranyosak/ :P
    (utolsó képen Louis poszter bevillan xd)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja pontosan, mondjuk azt facen is láthattad nálam XD

      Törlés
  2. Szia, tudnék neked írni valahogy priviben? Fontos lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.facebook.com/alessandro.antonini.82
      itt elérsz

      Törlés
  3. Köszi. Nagyon összetett és totálisan a valós tények alapján írt vélemény. Nagyon megmondtad a tutit. Tetszik (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ööööö de most melyik posztra gondolsz? Erre? mert ez pont h nem véleményes poszt

      Törlés
    2. Amit Louisról írtál. Tudom, közbe rájöttem h rossz helyre írtam (:

      Törlés
    3. Ennek örülök :)
      Mármint hogy egyetértesz vele

      Törlés
    4. ühüm. Végre valaki belülre is néz. Mármint Louisra.

      Törlés