2014. június 1., vasárnap

Kritikakérés lezárult + Új kinézet

Elérkezett a június is, ezzel be is zárta a kritikakérés a kapuit. Innentől kezdve többet nem fogadok el és köszönöm azoknak, akik belinkelték a blogjukat és lehetőséget adtak arra, hogy írjak nekik kritikát. Illetve szívesen mindenkinek, akinek megírtam. Kértem, hogy jelezzenek vissza, ha elolvasták, a többség meg is tette, de sajnos voltak olyanok, akiknek ez elmaradt. Lehet több oka is, az, hogy rá sem nézett a blogjára, mert már ezer éve nem írt rá részt, így azt sem láthatta, hogy szóltam neki, hogy kész a kritikája, ez még a jobbik eset. Na, a másik kategória ami egyáltalán nem egyenes. Mert az ilyen nem képes belátni a hibáit és azt gondolja, hogy elhordtam a blogját és még neki áll feljebb. (Azért reménykedem benne, hogy senki sem érez így). Nem fogok senkitől se elnézést kérni, rendesen megírtam a véleményem, ha meg valaki nem bírja az őszinte kritikát, akkor az minek kér? Minimum elvárás a visszajelzés, hogy olvasta és ezt fel is tüntettem. 

35 kritikát írtam meg egy hónap alatt, a többsége 1D fanfiction volt, de találkoztam egy Justin Bieberes bloggal is, illetve olyanokkal is, amikben nincsenek sztárok. Természetesen az 1D-sek közül a Harry-s blog volt a legnépszerűbb, a második helyen Niall áll és utána a többiek, de annak különösen örültem, ha valaki Louist választotta. 

Amint látjátok, új kinézet van a blogon, remélem tetszik, mert egy darabig ez lesz fent. Hamarosan hozok újabb köldökös képeket, talán egy héten belül meg is lesz. 

Szép vasárnapot! 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikádat,megfogadom a tanácsaidat,mert őszinte voltál :)) Igen JB-s blogom van ^^ És tényleg nagyon köszönöm,hogy szántál rám időt :) Lanaxx

    VálaszTörlés