2014. április 30., szerda

Kritika1 - He was



Design: Erről a blogról írtam már kritikát, még amikor az elején voltál. Tudom azt is, hogy nem így nézett ki. El is olvastam az akkori kritikát, ha érdekel, akkor a harmadik az. A kinézet szép, a színek passzolnak és rendezettnek is tűnik, mégis vannak hibák. A fejlécbe nem tudok belekötni, úgy gyönyörű, ahogy van. A betűtípusok nem tetszenek oldalt a moduloknál, egyszerűen olvashatatlanok. A helyedben egy egyszerűbbet tennék be, főleg a linkekhez. A modulok címe lehet kicsit díszesebb, de az is olvasható legyen. A történetnél jó a betűtípus, de a címeknél továbbra is az az olvashatatlan van. Nem értem, hogy a hatodik résznél miért nagyobb mérettel van írva a cím. A dátum betűtípusa se igazán jó, nem jó, ha mindenhol mást használsz, így nem nagyon passzolnak egymáshoz. A szöveget azóta se állítottad sorkizártra, pedig már akkor megírtam neked. Hidd el, úgy sokkal rendezettebb a szöveg. A feliratkozókat feljebb tenném, a történetről modul jó helyen van. Na szóval nekem ez lenne a sorrendem: oldalak, feliratkozók, a történetről, információk, chat, kattintások, cserék. A versenyeknek külön oldalt hoznék létre, mert nem néz ki ott oldalt valami jól. 

Történet: Akkor jó véleménnyel voltam róla, most ez nem annyira jellemző. Túl gyorsan történnek az események, nincs rávezetés, hanem hirtelen bekövetkezik. Eleve ott is fura volt, amikor a fiú megállt előtte ismeretlenül és máris megcsókolta a lányt. Nem tartom sablonosnak a blogot, viszont sokkal részletesebben és hosszabban is le lehetne ezt írni, hidd el, több olvasód lenne. Nagyon rövidek a részek, így elolvastam mind a hatot. Pedig a történet érdekes, az olvasó figyelmét felkeltheti a lány sorsa, aki ellen összeesküdtek. Illetve ott is meglepődtem, hogy amikor meghalt, akkor azonnal újra is élesztették, majd azonnal fel is állt az ágyból, mikor két perce még halott volt. Nem tudom, hogy akartad ezt, de szerintem annyi, hogy nem fordítasz elég időt a történetre, ezért minden olyan elkapkodott és gyors. Kár érte. Írj olyan blogot, amit szeretsz, kár erőltetni, ha nem megy. Te magad is írtad, hogy alig van ihlet. Csak jó tanács. Aki ír blogot, az meg fogja érteni.

Írás: Nagyon jól fogalmazol, ezért is sajnálom a kapkodásod. Kicsit költőiesen fogalmazol, ami nem baj, csak nem igazán az én stílusom. Hibákat nem nagyon találtam. Pontot, szóközt, vesszőket, gondolatjeleket jól alkalmazod, nem folyik össze a szöveg, mint sok más blog esetében. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel sem! Kérlek jelezz vissza, ha tudomásul vetted! További jó blogolást!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a krtikát, viszont, olyan nem volt benne, vagyis én nem emlékszem, és nem is vettem észre azt a történet, vagy a rész írása, közben azt, hogy Wren ismeretlenül csókolta meg volna Dianát. Mivel amikor legelőször találkoztak, bemutatkoztak, és egy kicsit beszélgettek szóval ezt a pontot a kritikádban nem értem. És nem hinném, hogy olyan gyorsan visszajött volna a halálból, mivel, odaírtam, hogy "Hosszas tépelődés, s várakozás után" jött vissza a halálból. És igen, lesznek következményei annak, hogy felállt... csak ezt a következő részben fog kiderülni.
    Én nagyon szeretem ezt a blogomat, és nem arról van szó, hogy erőltetem, vagy nem megy, egyeltalán nem ez a bajom. Hanem, amit szerintem sok bloggerina tudhat az, hogy nagyon nehéz vezetni tanulás közben a blogot.
    Ezeket nem azért írtam, mert kötekedni szeretnék, csak egyszerűen, elmondtam a véleményemet!
    További szép napot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, olvastam. Ezért írtam ida aztán h túl gyorsan történnek az események, oké h oda írod h több idő telt el, de a blogban hihetetlenül gyorsan telnek az idők, ezért tűnik elkapkodottnak. Persze, megértelek, de akkor adom még egy tanácsot, hogy akkor ülj kicsit tovább a részeken, hogy kidologottabb legyen, nem baj ha később kerül fel, de a minőségért mindent. Remélem nem bántottalak meg

      Törlés
    2. Dehogy, nem bántottál, meg jól jött ez a kritika!

      Törlés