2014. május 23., péntek

Kritika30 - Depressed Words


Design: Egyszerű, de van, ami hiányzik belőle. Láttam már jobbat is, de sokkal rosszabbat is. Nekem a fejléc nem tetszik, szerintem túl nagy és, ha megnyitom, hirtelen megijedek a fejektől, akkorák. Tehát az emberek is nagyon nagyok rajta. Ha kisebbek lennének, ráfértek volna a többiek a háttérbe kicsiben, halványabban. Illetve egyéb minták is, mert ez a háttér nem a legjobb neki. Nekem azt a benyomást kelti, hogy egy sima alapra rá lett vágva Harry és Louis feje. A blog háttere nem illik a fejléchez, színben elüt egymástól. Mivel a fejléc nem szürke, így valami más hátteret válassz, ami színben hasonlít a fejléchez. Mivel a fejléced egyszerű, így lehet mintásabb a háttér. Ahogy elnézem, két modulos a sáv, ezt gyorsan állítsd át, mert az ilyenek szoktak zsúfoltak lenni. Szerencsére nálad még nem, mert a másik oldalon nincs semmi a cserék feliraton kívül. Chatet hiányolom. Nincs semmi leírás a történetről, a szereplők is hiányosak, és róluk sincs leírás. A szöveg lehetne sorkizárt, az úgy sokkal rendezettebb lenne, a modulok címének más betűtípust használnék, mert kicsit olvashatatlan.

Történet: Általában már a Larry-s történetek is sablonosak szoktak lenni, de ez megfogott. Eddig kevesen írtak Louis szenvedéseiről, én meg szívesen olvasom az ilyesmit. Igazából tudod mit gondolok a történetedről, mert előtte is olvastam és szoktunk beszélni is. Jó látni, hogy időnként megfogadod a tanácsaimat is. A te blogod kivételek a larry-s blogok alól, méghozzá azért, mert a legtöbb csak a dugásról, a szexről szól és tele van +18-as részekkel. Örülök, hogy a tied nem erről szól.

Írás: Jól írsz, kifejező, a leírásaid is jók, legalábbis én szeretem olvasni. Viszont helyesírási hibák és annál több elírás van benne. Van, hogy egybeírsz szavakat csupán figyelmetlenségből, illetve gépelési hibák. Legalább az írásjeleket jól alkalmazod, jókor írod le a szóközöket, pontokat meg ilyeneket. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást. Facen megbeszélhetjük, ha gondolod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése