2014. május 7., szerda

Kritika10 - The great mission



Design: Egyszerű, mégis szép. Nincs agyon csicsázva és nincs telerakva html kódokkal. Az egyszerű is lehet jó és a tied az. A fejléc eléggé különleges, nagyon egyedi és jó ötlet. Ilyet még sehol sem láttam. Szép munka. Innen már tudni lehet, hogy nem a szokásos love sztorival lesz dolgunk, mivel a pisztoly van előtérbe, már lehet tudni, hogy gyilkosság is szerepelhet majd benne, vagy nyomozás és ehhez hasonló dolgok. Erre később térek rá. Kicsit hiányos a modulrész, pedig egy chat jól jönne oda. A feliratkozókat tenném felülre. Ez a háttér nem a legjobb, valami sötétebbet tennék be, egyszínűt, illetve egy kisebb minta lehet rajta. A szöveg lehetne sorkizárt és ez a barnás sárga betűszín se a legjobb, valami szürkésebbet kellett volna választanod, vagy ugyanolyannal kellett volna írnod, mint magát a történetet, csak félkövérre állítod. Másba nem is nagyon tudok belekötni, alapjába véve jó a design.

Történet: Mikor az elején felhívtad az olvasók figyelmét, hogy nem szereted a fiú-lány párosokat, illetve a főszereplő csaj nem jön össze senkivel, nagyon örültem neki. Nem egy sablon sztori, az biztos, mondjuk kémes történetekkel már találkoztam, de a tiedhez hasonlóval még nem. Feltételezem, hogy Larry shipper vagy, de ha nem, akkor szólj és bocsánatot kérek. Nem sok derült még ki a történetből, de jónak ígérkezik. Bocsi, nem nagyon tudok mást mondani, nagyon az elején vagy és a lényegbe még nem vágtál bele. A részek hosszúsága pont megfelelő. Ja és majdnem elfelejtettem, hogy nekem nem igazán jönnek be ezek a nyomozós kémes történetek, de elismerem, hogy nem sablonos, és lehet attól még jó történet, attól függ, mit hozol ki belőle. Egy plusz pont, hogy a lányt senkivel sem akarod összehozni. 

Írás: Jól fogalmazol, sőt jobb is lenne, ha nem lenne benne annyi szóismétlés. Főleg a "nő" és a "kávé" szót írtad le vagy háromszor egy mondatba folyamatosan. Ezeken kívül több szóismétlés is előfordul benne. Vannak benne elírások és hibák, de annyira nem szembetűnő, azért nem árt odafigyelni erre. Még akkor is írsz vesszőket, amikor nem kéne, így sokszor kicsit zavarosak a mondatok, azonban nem annyira feltűnő. A szóközt és a mondatvégi írásjeleket jól alkalmazod, nincsenek összefolyások a szövegben ezért. A szórend nem mindig a legjobb, egy csomó esetben máshogy írtam volna, hogy jobban kivehető legyen. Alapjába véve jól fogalmazol és nem írsz tőmondatokat, amitől amúgy a falat kaparom.

Remélem nem bántottalak meg semmivel. További jó blogolást. Ha tudomásul vetted, akkor jelezz kérlek!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát!:) Örülök hogy, nem tartod sablonnak:)
    meg fogadom a tanácsodat, de csak annyit szeretnék a háttérhez meg a barnás szinhez hozzá fűzni hogy, egy kis szint akartam bele, mert ezt egy vidám, de mégis egy kissé "kemény" sztorinak találtam ki, ezért nem akartam az egészet be feketíteni.
    És jó a feltételezésed, Larry shipper vagyok.:) Örülök hogy, szerinted jónak igérkezik a sztori:)
    Utólag is köszönöm szépen a kritikát:D (ne vedd ezt kérlek sehogy, de már olvastam olyan kritika féléd amiben frankón meg mondtad a magadét, ezért nagyot sóhajtottam mikor elolvastam a véleményed.xd)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem szokásom elhordani a blogokat, de az a blog nagyon kihozott a sodromból, sőt még enyhébben osztottam ki, annyira látszott rajta h divat író. Ám találkoztam most is ilyesmivel, de vissza fogtam magam. Amúgy az ilyenekben annyi sincs h visszajelezzenek h elolvasták.

      Törlés