2014. május 16., péntek

Kritika21 - LifeCycle


Design: Egyszerű és szép, mégis üres és ezt a modulokra értem. Nincs szinte ott semmi, se chat, se bevezető, se információ stb. A blogarhivumot másmilyenre állítanám, ami havonta mutatja és részletesebben a részeket. A fejléc szép, ebbe nem tudok belekötni, szép munka. Kicsit szélesebbre húznám a blogot, mert túl keskeny. A betűtípus jó, a modulok címe lehetne nagyobb vagy díszesebb. A szöveg lehetne sorkizárt, mert úgy rendezettebb. A háttér semmilyen, üres és szürke, nem is illik a fejléchez, teljesen elüt tőle. Itt egyedül a fejlécen nem javítanék, de a többi átalakításra vár. Úgy lehetne szebb is. 

Történet: Az elején még egyedinek is tartottam, amikor a lány a középkorból csöppent bele a 21. századba. De aztán csalódnom kellett, amikor szárnyai nőttek. Onnantól kezdve hülyeségnek tartottam, nem szeretem az ilyen történeteket. És még sablonossá is vált, hogy beiratkozott a suliba és majd össze fog jönni Daviddel. Nincs fent sok, ezért csak ennyit tudok mondani róla. Egyébként az elképzelés nem rossz, ha arról szólna, hogy milyen az élete egy középkori lánynak a 21. században, de sajnos nem erről szól, mert szárnyai nőttek. Hiányoltam a szereplők jellemleírását, különösen az elején, mert akkor azt sem tudtam, hogy kiről van szó, hogy egyáltalán ki ez. 

Írás: Ebbe nem igazán tudok belekötni, jó a fogalmazás, az írásjeleket jól alkalmazod, nem folyik össze a szöveg. A részek egy kicsit lehetnének hosszabbak, illetve lehetnének részletesebbek is a szereplők érzései. Nem ártott volna az elején egy kis ismertetőt írni, mert olyan, mintha a közepébe vágtál volna bele a történetnek. Csak pár elírást és hibát találtam, de nem vészes, azért nem árt odafigyelni. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást. Kérlek jelezz, ha tudomásul vetted. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése