2014. május 17., szombat

Kritika24 - You're the key to me


Design: Szép és rendezett, a fejléc is remek munka, különösen tetszik, hogy amikor egérrel rámegyek, akkor egy kicsit összébb megy és megugrik. Ötletes. A háttér remekül passzol a fejléchez, színben is, és úgy mindenben. Tetszik, ahogy a fejléc alja tépett. Az oldalak betűtípusa nekem fura, és lehetne egy kicsit nagyobb méretű, és amikor rámegyek egérrel, akkor szürke lesz az egész és a felirat pirossal a másik oldalra kerül. Nem rossz ez, csak nekem fura. Az a baj, hogy alig észrevehető, én is csak később vettem észre. Én ezt átállítanám, de nem kötelező, mert mondom, annyira nem vészes. De a betűk ott legyenek nagyobbak mindenképpen. A többi az jó, a modulok is rendben vannak. A szöveget sorkizártra állítanám, mert az úgy rendezettebben mutat. 

Történet: Mikor megnyitottam, és megnéztem a szereplőket, azt gondoltam, hogy ez egy újabb sablon blog, de kellemeset csalódtam, miután elolvastam a prológust. Hasonló történettel még nem találkoztam. Egyelőre úgy tűnik, hogy nem egy nyálas szerelmes történet lesz, hanem izgalmakkal teli egyedi történet, bár még kevés van fent, így nem lehet tudni, hogy mik fognak még történni. Feliratkoztam, és ez nagy szó, mert ha kritikát írok, akkor húsz blogból alig egyre iratkozom fel. Vigyázz, hogy ne sablonosodjon el. 

Írás: Szépen írsz, jól fogalmazol, szépen fejezed ki magad. Viszont hiányoltam a szereplőknél a rövid leírást. Jól alkalmazod a vesszőket, pontokat, szóközöket. Pár elírással azonban találkoztam, figyelj oda, hogy ez ne forduljon elő túl gyakran, mert azért többször is beleestél abba a hibába, hogy más billentyűt nyomsz le, mint amelyiket valójában akartad.

Ui: A blogverseny teljesen felesleges, ne így akarj látogatókat és feliratkozókat szerezni!

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást. Kérlek jelezz, ha elolvastad.

2 megjegyzés: