2013. november 2., szombat

Mezítlábaskodások

Hát megígértem, hogy a héten jelentkezem, itt is vagyok! Tudom, több hetes szünet volt, de ezt az előző posztban meg is említettem és akkor mezítlábas képeket ígértem Louisról. Rá is kerestem amúgy és rengeteg képet kidobott, tehát van most bőven, de nem egyszerre fogom nektek megosztani. A legjobbakat most is a legvégére hagyom és most kezdjünk is bele.


Legalább egy papucsot felvehetett volna, de mint tudjuk, hogy utálja a zoknikat és gondolom a cipőket is. Lehet annak a tudatát csak, hogy valami van a lábán. Ezzel csak nekünk tesz jót, legalább jó sokat mezítlábaskodik ennek köszönhetően. Ez a kép annyira nem nagy szám, végül is otthon van.


Mondjuk a strandon természetes, ha mezítláb van az ember. De itt is próbálja takargatni magát.


Ez se olyan nagy szám, végül is fürdőgatyában van és nincs is egyedül vele.


Gondoljatok bele: nem hord zoknit és torna cipőt vesz fel, amibe különösen belerohad a lába és amikor leveszi árad a lábszag. Többiek is panaszkodtak már rá. Visszafoghatná magát, de mi csak örülünk ennek, mert mi nem érezzük és legalább mezítlábaskodik egy jót.


A második képen Harry komolyan az orrát készül befogni? Tudjuk, hogy miért. Megint csak nekünk tett jó, ha már Harrynek nem.


Bár nincs mezítláb, mégis csak egy tanga papucs van rajta, miközben a többieken zárt cipő.


Harry cipőben, ő mezítláb. Ennyire még Adam Lambert se szeretett mezítlábaskodni, pedig ő a koncertjein gyakran megszabadult cipőtől, zoknitól. A csíkoshoz kockás azért befigyel :D


Itt végül is nincs egyedül a mezítlábaskodásokkal. Látszik, hogy próbálja másokra is rábeszélni, csak nem mindenki vevő rá. 


Itt nem épp a mezítlábaskodás a lényeg, de a kép pont jókor készült, pont mikor még nem volt rajta a zokni. Azért jobban örültünk volna neki, ha a másik se lenne még rajta.


Itt is társakra lelt és azt gondolja, hogy végre csatlakoztak a többiek is, és nem egyedül kell mezítlábaskodnia. Már a többiek is kedvet kaptak.


Telefonál és ezt mondja: "Hurrá, megint mezítláb vagyok, jeeeee!!! Átjössz mezítlábaskodni?" A másik fél lecsapja a telefont és Louis szomorú lesz.


Látszik, hogy télen sem hord zoknit. Hogy honnan tudom, hogy tél volt ott? Ott a karácsonyfa, baszki XDXD.

Most egyenlőre ennyi, remélem tetszett. Valószínűleg jövő héten jelentkezem, akkor olyan képekkel találkozhattok, ahol egyedül van mezítláb és a többiek cipőben vagy zokniban. Utána Harry mezítlábaskodásait is láthatjátok.

3 megjegyzés:

  1. Kis mezítlábas Lou baba...amúgy azt hittem hogy már elfelejtetted...És akkor vasárnap néztem és...Jé, itt van, és milyen jó ez így! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik, lesz még több mezítlábas is valamikor ahétvégén

      Törlés
  2. Szia!
    Olvastam fórumon a veszekedéseteket...írtad hogy beszünteted a blogodat...nem tudom hogy ezt csak azért mondtad mert mérges voltál, vagy tényleg komolyan gondoltad, de szerintem ne zárd be...A te döntésed, én nem szólok bele, de én szeretem a blogodat...! :) ^^

    VálaszTörlés