2014. december 27., szombat

Közvélemény kutatás: A One Direction blogok kezdenek a háttérbe szorulni?

Erre a kérdésre kell megtalálnunk a választ. Oldalt lehet szavazni, szavazzatok minél többen. Milyen blogot olvasnátok szívesen?

Az én észrevételeim szerint igenis háttérbe szorultak ezek a blogok. Nézzük csak meg azokat a blogokat, amik legalább két éve íródtak, de még azt is érdemes megnézni, ami csak egy éve. Persze, függ attól is, hogy miről írunk, kiről és hogyan, ja és a kinézet is nagyon fontos, mert a többség először azt nézi és bevallom én is. Ennek meg is van az oka, tapasztalatból mondom. Azok a blogok, amik szépen megvannak csinálva, szép fejléc, harmonikus színek stb, azoknak nagy része elfogadhatóan vagy jól megvannak írva. Ahol nincs fejléc, kifolyik a szemem a betűszíntől vagy csupán a szerkesztő lusta volt foglalkozni a kinézettel, azokon szinte mindig kritikán aluli az írásmód. Persze, kivételek mindenhol lehetnek. 

Egy jól megírt, két-három évvel ezelőtti One Direction blog nagyobb esélyekkel vált sikeressé, mint a mostanában jól megírt One Direction blog. Érezhető a különbség? Régebben sokkal felkapottabbak voltak ezek a blogok, most meg már szinte senkit sem érdekelt, vagy sokkal kevesebbeket, mint akkor. 
Oka: Egyre többen kezdtek el blogolni, még az olyanok is, akik még írni sem tudnak, egyre több kritikán aluli 1D blog nyílt, ezért a többség előítéletesek az 1D-vel kapcsolatban, sőt a másik ok, hogy unalmassá váltak, mivel nagyon sok a sablon blog.

Akik sok blogos csoportban vannak benne, az észrevehette, hogy egyre többen keresnek olyan blogot, amiben nem szerepel az 1D, és a focis blogokra is nagy a kereslet a VB óta. Abban leginkább Neymar szerepel és elég felkapottak is. Azokat még annyira nem olvastam, így nem tudom mennyire sikeresek, de aki már jártas ebben, az kérem írja meg. 
Annyira sikeresek nem lehetnek, mint a régi 1D-s blogok, mivel ezeknek is nagy része sablonos és elcsépelt. 
Vannak még a 5SOS blogok is, azok annyira szerintem nincsenek elterjedve, vagyis a blogos csoportokban csak keveset látok belőlük, vagyis kevesebbet, mint a focisakból, meg az 1D-sekből. 
Sőt egyre több olyan blog van, ami nem fanfiction és egyre több azokra is a kereslet.

Saját magamon is tapasztalom ezt, én magam 1D-s blogokat írok, 2013 nyarától, és amit akkor vagy 2014 elején kezdtem el, nagy volt a kereslet, sok feliratkozóm akadt, amit viszont most ősszel kezdtem el írni, azokat elég kevesen keresték. Lehet itt kell keresni a választ. Nektek volt ilyen tapasztalatotok? Milyen tapasztalataitok vannak ezzel kapcsolatban? Írjátok meg kommentben. 

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nekem is pont ugyanez a tapasztalatom. 1-2 éve kezdhettem el a blogolást, egy 1D-s bloggal, és akkor még kommentálták a munkám, ami minden blogolónak a legfontosabb. Értékelésre várunk. Kisebb-nagyobb kihagyások után, most újból kissé 'érettebb' fejjel folytattam a fanfiction írását, mert nem szeretném befejezetlenül hagyni. Sajna, csak egy-egy kósza megjegyzés jön, amit nagyon sajnálok, így kb. semmilyen visszajelzést nem kapok, hogy változtassak-e a kinézeten, vagy a sztorin, vagy akármi. Egy facebook csoportban ,ami 1D-vel foglalkozik észre is vettem, hogy az admin megszüntette egy időre azt, hogy blogokat hirdessünk. Nem értem az embereket, hogy miért ítélik el az összes 1D-s blogot, ha már meglátnak egy sablonosabb, rosszabb megfogalmazású blogot. Én mindig is szerettem az ehhez hasonló (1D-s) fanfic-eket, és azóta is ezen az elven vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy leírtad, hát igen legyen bármi is, szinte könyörögni kell a kommentekért, hát én kezdem azt érezni, hogy az 1D-nek lassan lejár az ideje.

      Törlés
    2. Igazán nincs mit, örülök, hogy leírhattam valakinek az észrevételeimet (Legalább olyannak , akit érdekel is! :) ) . Igen, lehet igazad lesz, mivel a directionerek is a bandával együtt nő fel, és már nem lesznek annyira fanatikusak mint régen (értem ezt arra, hogy blogokat olvassanak róluk).

      Törlés
    3. Nem is erről van szó h a fanok felnőnek mert ez még nagyon nem igaz. Annyit tudok ehhez hozzáfűzni, hogy a fiúk megváltoztak és már nem azok a cuki kisfiúk akik voltak, (ugye az imidzsük ezt követelte). És akkor a sok kislány kiábrándult, Meg ugye sok már a botrányuk,amik a kislányokat elrettenti.
      A blogokról meg már leirtam az észrevételeimet, sok a gagyi blog és sok az előitéletes ember

      Törlés