2014. november 17., hétfő

A legfrissebb hasvillantós képek!

Jó hírem van, gyerekek! Megtörtént, tudtam, hogy nem hagy minket cserben Louis. Ugyanis mostanában is megvillantotta a hasát hosszú idők után. Mikor tegnap megláttam, elöntött a boldogság. Ennek tiszteletére csináltam a blognak egy elfogadható design-t. A fejlécet nem én csináltam, de köszönöm annak a lánynak. Azonnal megcsinálta és nem kellett heteket várni rá. 
Most, hogy megtörtént az, amire már hónapok óta várunk, lehet reménykedni, hogy kivillan a hasa megint és egyre többször. Akkor rendszeresen lesz poszt. Azonban a blog mással is foglalkozik, arról posztolok, ami épp eszembe jut. Tehát ezek szerint nem kell végleg letenni Louis köldökéről. Akkor most kezdjünk is neki.



Mikor tegnap beléptem facebookba este, akkor ez a kép fogadott, látván, hogy egyik ismerősöm, akivel napi szinten beszélek, megjelölt a posztban, tehát nekem címezte a képet, mivel tudja, hogy imádom, amikor kint van a hasa. Eleinte azt gondoltam, hogy régebbi, ugyanis mostanában már úgysem csúszik fel a pólója, de szerencsére tévedtem. Ez mostani. 2014-es!!!!! Ekkor elöntött a boldogság. Ez egy videóból van, amit ide kattintva meg is tudtok nézni. 2:12-től. Külön megjegyzem, hogy elkezdtem keresni a köldökét, hiszen felcsúszott annyira, hogy látszódjon, csak sajnos a kép rossz minősége miatt kicsit el van mosódva, ezért a köldöke se látszik, de egészen biztos, hogy kint volt az is. 


Ez ugyanaz, csak a póz más. Itt még annyira nem csúszott fel, a köldöke se látszott ki. Lujzikás kéztartás befigyel, tehát kettő az egyben. Hasvillantás + Lujzis kéztartás, the best <3


És még gif is van róla. Imádjuk <3

De ezen kívül találtam még egyet, ami szintén mostani. Először a videót mutatom, mert erről is van. Katt ide és tekerjetek 0:42-höz. Egyszerűen isteni, extázisban vagyok. Remélem ti is. 
Jöjjenek a képek.


Erre a képre tegnap, de a videóra ma találtam rá. Azt gondoltam, hogy direkt húzta fel, hogy mutogassa a hasát, ugye arra már korábban rájöhettünk, hogy szándékos ez az egész hasvillantás. De persze ezzel is csak nekünk tesz jó, ne is szokjon le erről a jó szokásáról, és csinálja csak folyamatosan. Éreztem, hogy egyszer visszafog erre térni. Megjegyzem, hogy talán azért hagyta abba egy kis időre, mert le volt pukkanva és nem volt önmaga, de most visszatért. A köldöke kint volt, csak sajnos ott a keze épp, hogy eltakarja.


Ez ugyanaz, de muszáj volt feltennem, mert ezt a videóból vágtam ki. 


Ez sem maradhatott el, első látásra talán észre sem veszitek, de ha jobban megnézitek, akkor ez a hasvillantás utáni jelenet, és egy kicsit még felcsúszva maradt a póló, a keze is mutatja, hogy épp készül visszahúzni. Fontos volt tenni, minden részlet fontos xDDD. Egy icipicit volt kint a hasa.


És a végére hagytam a legjobbat, a gifet. Imádjuk ezt is <3


És még egy, amikor visszahúzza.

Mára ennyi és reméljük, hogy lesznek még ilyen hasvillantós képek. Én biztos vagyok benne, hogy Louis nem fog minket cserben hagyni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése