2014. június 1., vasárnap

Kritika36 - Error


Design: Látszik, hogy olyan csinálta, aki ért hozzá, tehát azt tudom mondani, hogy szép, kidolgozott munka. Fejléc is szép munka. A színvilág is jó, minden passzol mindenhez, nem nagyon tudok mit írni róla, úgy jó, ahogy van. A moduloknál a feliratkozókat feljebb tenném, pont megfelelő lenne az oldalak alatt vagy felett. A szöveg legyen sorkizárt, mert az úgy rendezettebb. És egy ilyen kinézethez miért nem járul chat?

Történet: Már a fejlécből tudtam, hogy egy sablon bloggal lesz dolgom. Nem tévedtem, a lány egy árva, ami szinte minden második blogban így van, majd beköltözik Tomlinsonékhoz, tehát Louisnak az örökbefogadott testvére. És itt jön képbe egy másik tag, Liam, akivel majd egy párt alkotnak majd. Így is lett. Semmi megfogót nem találtam a történetedben, egyáltalán nem kötött le, mert tipikus sablon blog, és eléggé csöpögős is sajnos. 

Írás: Sajnos erről sem tudok sok jót mondani, de ha megnyugtat, láttam ennél sokkal rosszabb fogalmazást is. A tied nem is rossz, jó is lenne, de van hová fejlődni még. Sok az elírás és a helyesírási hiba, de leginkább egybeírod a szavakat, vagy külön, amiket egybe kéne. Ráadásul az írásjeleket sem alkalmazod jól, vagy nem írsz szóközt a vesszők/pontok után vagy kettőt is lenyomsz. Egyik sem jó. Ezeken javíts, mert így elég idétlenül néz ki a szöveg. Van, amikor nem írsz vesszőt sem, na akkor sülnek ki az értelmetlen mondatok, van, amikor többet teszel, az se a legjobb megoldás. Nem értem, hogy a párbeszédeknél miért nyomsz száz entert, mikor sokkal jobban mutatna, ha az egész egybe lenne és nem ötszáz enter egy mondat, vagy szöveg után. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást. Ha elolvastad, kérlek jelezz!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál a blogomról kritikát én kértem szóval nem háborodok fel meg semmi.. csak eléggé meglepődtem, mert eddig bár honnan kérte kritikát mindenki azt mondta sehol nem olvasott még ilyen blogot :c A nyelvtan az nem az érőséggém az tény és való, ezért az nem is izgat, aki szereti a blogom az így is elolvassa. Liammel nem alkot egypárt, tisztában vagyok a sablon blogok alapjaival, mert kritika író vagyok és elég sok történettel találkoztam már össze és az én véleményem szerint is egy pici sablon bele került a blogomba, de aki végig olvassa, majd megtudja hogy annak nagy jelentősége van az egésznek a felépülésében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben van, köszönöm a visszajelzést és szivesen irtam a kritikát

      Törlés