2013. november 30., szombat

Harry mezítlábaskodásai

Most megint jelentkezem, mivel ígértem, hogy hozom Harry mezítlábas képeit, de elmaradt. Most bepótolom, hogy örüljetek egy kicsit. Ja és örülök, hogy tetszett a történet. 
Továbbra is nyitva áll a csoport, lépjetek be. Katt
Bocsi, de csak kevés képpel tudok szolgálni, mert róla nincs olyan sok.


Itt például egyedül van mezítláb, még Louison is van cipő. Az tény, hogy Louis sokkal többet mezítlábaskodik, tehát lehetséges, hogy Harry kedvet kapott tőle. 



Ez eléggé viccesre sikeredett, gondolom itt is egyedül volt mezítláb.


Itt is csak egyedül van vele, úgy tűnik átvette Louis helyét, mert rajta van cipő. Louis pólója eléggé vicces szerintem.


Ez a kép már volt egy másik változatban.



Pontosan nem tudom, hogy ez hol van, de valami nyilvános helyen lehet. Úgy látszik a cipőjét, meg a zokniját is otthon felejthette, vagy csak meg akarta mutatni Louisnak, hogy ő is profi mezítlábaskodó. (Louist így sem fogja ebben felül múlni)


Ez a klipben van benne, de ott Louis is mezítláb volt amúgy, szerintem már azt betettem.

Sajnos csak ennyi kép van Harry mezítlábaskodásairól. Érdekes, hogy a többiekről szinte nincsenek is ilyen képek. Remélem így is tetszett nektek. Még hátra van a legjobb mezítlábas képek Louisról (amik idén nyáron készültek). Szépen ki fogom őket elemezni és kitalálok hozzá egy vicces történetet, hogy feldobjam a hangulatot.
Még vannak köldökös képeim, amiket még nem tettem fel, mert amúgy azóta többet is találtam. Az is sorra fog kerülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése