2013. október 17., csütörtök

Niall is csatlakozott

Ahogy ígértem, itt is vagyok. Szerdára terveztem, de csütörtök lett belőle. Most csak Niallról teszek fel képeket, nála is van véletlen, de akkor nincs kint a köldöke, viszont olyan is van, amikor direkt felhajtja.

Egy lánnyal közösen kezdtünk egy új blogot, ahol még csak a bevezető van fent, de itt megnézhetitek.

Most jöjjenek a képek.


Na látjátok, vele inkább ugrás közben történt meg, ezt valószínűleg nem vette észre, de mi annál inkább örülünk neki. A többi kép is ilyesmi lesz.


Itt épp hogy csak.


Ez ugyanaz mint az előző, csak távolabbról.


Ám bocsi, hogy nem írok annyit hozzá, de szerintem a képek magukért beszélnek és szerintem ti is látjátok, hogy mi történt rajta. 
Most jöjjenek azok a képek, ahol direkt hajtja fel.


Itt mintha le akarná venni a pólóját, viszont pont közbe lett lekapva, így olyan, mintha csak felhajtotta volna, hogy látszódjon a köldöke.


Úgy tűnik Liam szereti mások pólóit felgyűrni, amit jól is tesz, bár kár, hogy Louisnak még nem gyűrte fel (lehet akarta, csak nem engedte neki, nem is lepődünk meg rajta). Itt Niall még élvezi is a helyzetet. Amúgy észrevettétek, hogy Zayn szinte kimarad az ilyenekből? Nos, róla még nem láttam ilyen képeket, de aki talál az küldje el. Nos, szerintem ő nem is akarja, de neki akkor szerencséje is van, mert nem csúszik fel véletlenül se (Louis megirigyelhetné, mert tudjátok, na)


Na itt van ugyanaz a kép, de ezen az oldalon ott van Harry is. Szerintem Liam mindenkinél bepróbálkozott. Kb ezt a szitut tudom elképzelni. Liam odament Harryhez és Niallhoz, akik ugye megengedték neki, sőt még élvezték is. Zayn elküldte és szépen megmondta neki, hogy nem akar ilyenekbe részt venni, majd Louis következett, aki ugye máshogy reagálta le. Ideges lett, de nem Liamre, hanem mert tudja (mert gondolom csak fel tűnt neki, ennyire ő se lehet hülye), hogy mindig felgyűrődik neki és nem akarta, hogy még Liam is megcsinálja neki. Liam odalökte neki viccből: "De nem mindegy? Úgy is felgyűrődik neked folyton". Louis zavarba jött, teljesen elszégyelte magát.


Itt meg ugye megint magának hajtja fel, ráadásul Harry előtt, aki ugye vevő erre. Bizonyára azt akarja, hogy ő is csatlakozzon hozzá és csinálják együtt Louisnak. Így is történt, odamentek hozzá, felhajtották a pólójukat neki, majd ezt mondták neki: "Csatlakozz te is és menjünk oda Liamhez és Zaynhez" Természetesen Louis megint ideges lett és zavarba jött. "Most ezt mire jó?" -Kérdezte, és erre Harryék. "Mert te is ezt szoktad és bezzeg velünk már nem akarod csinálni" Hogy mit mondott Louis? Mindenki a saját fantáziája alapján döntse el, szerintem még jobban zavarba jött és halálra pirult, majd odébb állt.

Remélem tetszett a poszt, a végére tökre belejöttem, sőt még majdnem történetet is írtam erről. Jut eszembe, ígérek nektek egy teljes történetet erről, nem tudom mikor hozom, de majd jelentkezem. A képeket továbbra is várom, bárkiről, sőt lehet mezítlábas képeket is küldeni (mindenkiről), ha van. Most szombaton nem jövök, lesz kb két hetes szünet, nem ígérek dátumot, de mivel kifogytam Louis köldökös képeiből, így az szünetel (ugye újakat kell keresni). Harryről még vannak, amit még nem tettem fel, azokat is kiteszem majd.
És még valami: JÖNNEK HAMAROSAN MEZÍTLÁBAS KÉPEK LOUISRÓL!!!! (olyanokra számítsatok h pl ki megy mezítláb az utcára és hasonlóak.

5 megjegyzés:

  1. Én szeretem a One Direction-t de nem tudom, miért kell elélvezni attól, hogy a köldöküket mutogatják, meg a mezítláb ... mi van abba ha mezítláb van valaki ? Rólam miért nem tesz fel senki mezítlábas képet? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki sem élvezett el ettől legalábbis én nem. Ez a blog csak viccből van, mert szinte már vicces h mindig ki lóg a köldöke és folyton mezítláb van Louis, a többiekről amit felteszek, az csak ráadás, náluk még annyira nem vicces, de Harry kezd azzá válni h mindig felhatja magának, Louisnak meg ugye véletlen fordul elő és az még viccesebb. Sajnálom h nem értetted meg a lényeget

      Törlés
  2. Szerintem jó a blog. Kreatív! :)

    VálaszTörlés
  3. Hali! mikor érkeznek az újabb képek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, még nem tudom, szerintem valamikor a héten :)

      Törlés