2013. szeptember 29., vasárnap

Itt van az újabb adag

Itt vagyok újra, meghoztam az új csodálatos képeket, amiket imádni fogtok, próbálok a kedvetekben járni. A mai napom se volt valami fényes, sőt ki is akasztottak egy páran, de emiatt nem halogathatom az új posztot. Nem akarlak titeket cserben hagyni. Ha valakinek vannak ilyesmi képei, az hozzászólásba linkelje be a képet, vagy küldje el nekem emailba ide: andrearanocchia0216@gmail.com. Vagy lépjen be a Facebook csoportba, ott közzé lehet tenni. Ha ez mind nem lenne jó, itt be is jelölhettek ismerősnek.

Először egy kis bevezetővel kezdem, mint mindig, utána jönnek a jobb képek. Ma már láthatjátok teljesen a köldökét.
Ezt egy videóban lehetett látni.


Felemeli az egyik kezét és máris kint van a hasa? Ha ennyire fél tőle minek vesz fel ilyen rövid pólót? És fel sem tűnik neki. Ha itt felemelné mint két kezét, garantálom, hogy a köldöke is kint lenne.


Itt már kicsit el van fordulva. Nézzétek a pólóját és csak az egyik keze van fent. Gondoljatok bele mi lenne ha mindkettő fent lenne.


Tudom volt már ez a kép, de gondoljatok bele. Ennyire rövid lenne ez az ing? Nekem nem úgy tűnt.

Most viszont megosztom veletek mit vettem észre rajta. 

Több helyen is olvastam, hogy szégyenli a testét, ami valóban igaz, vagyis a reakciójából ez szűrhető le. Mondok is pár példát.


Le se meri venni a pólója. Csak felhajtja, amitől még viccesebbé válik az egész. Szóval nem félmeztelen, mégis kint van a köldöke. És több ilyen kép is volt, ahol mindenki félmeztelen, ő meg pólóban van. Sőt még most is szokott olyan lenni, tehát még mindig szégyenli magát. Amúgy szerintem itt épp próbálja rávenni magát, hogy levegye, de végül nem meri és visszahúzza. Van egy másik is.


Kézen áll és felcsúszik a pólója, ami miatt a köldöke is kilátszik. Próbálja visszahúzni, hogy ne látszódjon kevesebb sikerrel. A mellette lévő nem zavartatja magát ilyenekkel.


Tudom, ezt kellett volna először. A másik kettő nem foglalkozik olyan dologgal, hogy jaj kilátszik a hasam, ezért vissza kell húzni a pólót. Louisnak viszont segítségre van szüksége, az ő lábát meg kellett fogni, mert most épp azon aggódott, hogy mindenki meglátja a hasát.


Ezt az egyik haverom találta. Itt sincs kint a köldöke, de ha már az egyik kezét felemeli már ez történik. Bár feltette volna a másikat is!



Amint látjátok betartottam az ígéretemet, hogy láthatjátok a köldökét. Egyenlőre sajnos csak ezzel szolgálhatok, mert a legjobbakat jövő hét szombatra tartogatom. Gondolom már alig várjátok. Ám ha valakinek meg van ez a kép, ahol látszik a feje is, sikítson és küldje el nekem, mert ez iszonyú jó lenne. Itt is gondolom felugrik, ahol épp felcsúszik a pólója és észre sem veszi. Azok a kedvenceim.


Még ez, és ezzel Louissal be is fejeztem mára. Viszont van egy Liames és egy Harrys képem, amit mindenképp megmutatok nektek.


Liam felhajtotta a pólóját, ő direkt csinálta.


Harrynek fent van mind két keze, de csak egy kicsikét bukkan ki a hasa, nem úgy mint Louisnak.

A következő posztot jövő hét szombaton hozom, ha minden igaz. Remélem tetszett. Írj véleményt!

5 megjegyzés: